Barion Pixel

25000 Ft felett INGYENES szállítás az ország bármely pontjára!

Gyakran ismételt kérdések

Szállítás

Rendelésed INGYENESEN kiszállítjuk Neked a megadott címre, vagy GLS csomagpontban is átveheted akár 2-3 munkanapon belül.

Nagyon gyorsan tudjuk kiszállítani a csomagodat, 2-3 nap alatt. A hétvégén leadott rendelések várhatóan kedden érkeznek meg, amennyiben a megrendelt termék készleten van.

Amennyiben rosszul adtad le a rendelési címedet vagy telefonszámod, jelezd nekünk a prinzessinoriginal@gmail.com e-mailre és javítjuk a rendelésed!

Természetesen! Webshopunkban rendelt termékeidet lehetőséged van egyszerűen, személyesen is átvenni üzletünkben, amikor Neked a legkényelmesebb!
Cím: 8380, Hévíz, Rákóczi utca 12-14.

Ha a GLS által megadott kiszállítási időpontban és/vagy helyszínen mégsem tudod átvenni csomagod, értesítsd erről haladéktalanul a GLS futárszolgálatot (ezzel kapcsolatban a GLS minden szükséges információt automatikus e-mail formájában továbbít majd a részedre) – amint átvette tőlünk kiszállításra a csomagodat. Amennyiben a GLS futár az általuk megadott kiszállítási időpontban nem talál otthon, további 2 alkalommal kísérli meg a csomag kézbesítését, melynek következő időpontjáról ők értesítenek. Ha ezt követően sem veszed át a terméket, akkor a termék visszaszállításra kerül raktárunkba. Az ezzel kapcsolatos valamennyi pluszköltség téged terhel – így kérjük, inkább jelezd előre a futárszolgálatnak, ha nem tudod átvenni a terméket! Ha ezt elmulasztod, akkor csak a szállítási költség megfizetésével tudjuk ismét feladni részedre a csomagot.

Természetesen. Amennyiben az utánvétes fizetési lehetőséget választod, akkor a csomag átvételekor tudsz fizetni a futárnál készpénzben vagy bankkártyával is.

A webáruház elállhat a rendelés teljesítésétől abban az esetben, ha a termék nem áll rendelkezésre, ebben az esetben köteles a vevőt tájékoztatni.

Fizetés

Akár utánvéttel, akár bankkártyával is kifizetheted a csomagod.
Ha a bankkártyás fizetést választod, a megrendelést követően azonnal kiegyenlítheted a vásárlás összegét a Barion biztonságos és megbízható rendszerén keresztül. Ez azt jelenti, hogy mi hozzá sem férünk a bankkártya-adataidhoz, azokat csak és kizárólag a Barion kezeli. A rendszerben fizethetsz MasterCard, Maestro, Visa vagy American Express típusú kártyákkal is.

Amennyiben a személyes átvételt vagy az utánvétes fizetési lehetőséget választod, akkor készpénzben vagy a GLS-futárnál lévő bankkártya terminálon keresztül is fizetheted a vételárat.

Amennyiben fizetés során a fenti hibaüzenetet kapod, akkor kérjük, ellenőrizd az alábbi, leggyakoribb okokat: Valóban nem lépted túl a bankkártyás fizetésre beállított napi limitedet? Nincs esetleg letiltva a kártyádhoz kapcsolódó online vásárlás funkció? Sikeres volt a banki többfaktoros hitelesítés? Elegendő pénz áll rendelkezésedre a folyószámlán a fizetéshez? Ha üzenetet kapsz arról, hogy sikertelen volt a tranzakció, akkor a megrendelésed nem kerül leadásra. Kérjük, ellenőrizd a fenti pontokat, és ha minden feltétel adott, akkor ismételd meg újra a fizetést!

A rendelésed leadása után rendszerünk feldolgozza a megrendelésed adatait, erről pedig e-mailben értesítünk, mely tartalmazza az elektronikus számlát is.

Csere és visszaküldés

Cégünk minden esetben, gondosan ellenőrzött, hibátlan terméket ad át a futárszolgálatnak. A leggondosabb csomagolás ellenére is előfordulhat, hogy a csomagolás szállítás közben megsérül. Mivel ilyen esetekben a felelősség a GLS futárszolgálatot terheli, kérjük, minden esetben légy körültekintő és alapos, amikor átveszed a csomagot! Kérjük, mielőtt aláírod, hogy sérülésmentesen átvetted a csomagot, bontsd ki a csomagolást és ellenőrizd alaposan a terméket! Amennyiben esetleg sérülést, pl. karcolást tapasztalsz, jelezd a futárnak, hogy nem veszed át a csomagot – ellenkező esetben nem áll módunkban a terméket cserélni vagy a vételárat visszatéríteni.

A 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet értelmében a fogyasztó a vásárolt termék kézhezvételétől számított 14 napon belül a szerződéstől indoklás nélkül elállhat. Így amennyiben a megrendelt termék átvételétől számított 14 napon belül mégis inkább elállnál a vásárlástól, erre minden lehetőséged megvan. Fontos tudnod, hogy ebben az esetben a termék visszaküldésének díja (csomagolás és postaköltség vagy futárszolgálat) téged terhel. Csak hibátlan, károsodástól mentes terméket tudunk visszavenni – ellenkező esetben nem áll módunkban a vételárat visszafizetni. Ha szeretnél élni az elállási joggal kérjük, jelezd ezt ügyfélszolgálatunk felé 14 napon belül, ők tájékoztatnak arról az elállási jog gyakorlásának pontos részleteiről (Telefonon hívd őket a +36 30 661 8023-as telefonszámon, vagy küldj emailt a prinzessinoriginal@gmail.com címre!). Kérjük, nézd át alaposan az ÁSZF menüpont alatt a részleteket! A vételár visszatérítését bankkártyás fizetés esetén átutalással teljesítjük. Utánvétes vásárlás esetén ügyfélszolgálatunk felveszi veled a kapcsolatot, hogy egyeztessetek a számodra legkényelmesebb visszatérítési módról. Lehetőséged van arra is, hogy gyorsan és egyszerűen letöltsd az Elállási nyilatkozat nevű formanyomtatványunkat. Nincs más teendőd, mint ezt kitöltve visszajuttatni a részünkre és csatolni mellé a számládat. Az Elállási nyilatkozat nevű formanyomtatványunkat ide kattintva tudod elérni.

Bízunk abban, hogy a webshopról rendelt termékeddel maradéktalanul elégedett és boldog leszel! Ha valamilyen sajnálatos okból kifolyólag mégis problémád merülne fel, vagy rendeltetésszerű használat mellett is garanciát szeretnél érvényesíteni, úgy ügyfélszolgálatunk mindent megtesz, hogy a lehető leggyorsabban orvosolja a problémád. Kérjük, keresd őket telefonon vagy e-mailben, vagy küldd vissza a hibás terméket és mellékeld hozzá a visszaküldési űrlapot a benne leírtak szerint. A szavatossági jogok érvényesítésével kapcsolatos információkról az ÁSZF-ben olvashatsz bővebben.

Egyéb

A „Melltartó útmutatónk” segítségével bármilyen alkalomra felfedezheted a megfelelő melltartó méretet.

A mérettáblázat megtekintéséért kattins ide!